Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Aktualności

Szanowni Państwo,

W dniu 26.01.2023 r. odbyło się spotkanie Zarządu i Członków Rady Nadzorczej z Burmistrzem Dzielnicy Wilanów p. Ludwikiem Rakowskim w sprawie powstałego problemu z parkowaniem wzdłuż ul. Resorowej w pasie, na którym przez lata stawiane były samochody.

Na ten moment Urząd Dzielnicy może rozpatrzyć opcję organizacji ruchu na pasie chodnika, o ile Spółdzielnia wydzieli część przyległego terenu zielonego. Czyli na wysokości budynków Sobieskiego 6 i 10 miałyby się znaleźć miejsca parkingowe.  

Na spotkaniu podkreślaliśmy, że dla Mieszkańców tych budynków jest to propozycja praktycznie nie do przyjęcia i zmieniłaby drastycznie charakter terenu z zielonego o funkcji rekreacyjnej w parkingi na kilkadziesiąt samochodów.

Dlatego wnosiliśmy o rozważenie drugiej opcji, czyli organizacji ruchu na tym pasie polegającej na utworzeniu strefy zamieszkania, w której mogliby poruszać się piesi i mogłyby parkować samochody zgodnie z przepisami. Urząd Dzielnicy ma podjąć także analizę tej opcji.

O dalszych możliwych krokach i ustaleniach będziemy Państwa informować.

                                                                                                                   Zarząd

                                                                                                                   SM Osiedle Wilanów

Szanowni Mieszkańcy,

Uprzejmie informujemy, że zakończony został remont loggii z wymianą balustrad w budynku mieszkalnym przy ul. Królowej Marysieńki 19.

Remontem zgodnie z Planem Remontów na rok 2022 objęto 96 szt. loggii w 11 pionach od strony ul. Królowej Marysieńki.

Wykonawca prac firma: „MOBI2RENT Artur Szewczyk” wyłoniony został w wyniku przeprowadzonego przetargu otwartego. Przetarg przewidywał możliwość zaproponowania przez Wykonawcę modyfikacji rozwiązań projektowych pod warunkiem ich akceptacji przez KDM i projektanta. Wykonawca skorzystał z tej możliwości. W efekcie przyjęto zoptymalizowane rozwiązanie.

Uzgodniono harmonogram prac z podziałem na dwa etapy ich realizacji.

Rozpoczęcie prac nastąpiło w dniu 15.07.2022 r. Mieszkańcy byli informowani z wyprzedzeniem o terminach robót.

Prace na bieżąco nadzorował Inspektor Nadzoru zatrudniony na zlecenie wyłącznie do tej inwestycji.

Zgodnie z harmonogramem prac w uzgodnieniu z właścicielami mieszkań, udostępniano ogródki oraz zdemontowano schodki do ogródków, zabudowy loggii i kraty.

Prace zostały zakończone w terminie. Ostateczny odbiór prac nastąpił w dniu 22.12.2022 r. W trakcie odbiorów mieszkańcy oraz KDM wyrażali pozytywne opinie o jakości i sposobie prowadzonych prac oraz ich stałym nadzorze ze strony Inspektora Nadzoru i Pracowników Spółdzielni. Pozytywnie wyrażano się o poszerzeniu loggii o kilkanaście centymetrów ze względu na wysunięcie balustrady na zewnątrz oraz o dodatkowym doświetleniu lokalu poprzez zamontowanie szklanych, matowo – mlecznych balustrad.

Odtworzono także ogrodzenie ogródków z nowej siatki. Renowacje terenu po zapleczu budowy przewidziano na okres wiosenny przy sprzyjającej pogodzie.

Pozostałe zdjęcia można zobaczyć w zakładce - Galeria zdjęć

Skład Rady Nadzorczej SM “Osiedle Wilanów” w kadencji na lata 2022 - 2025

Lp. Imię i nazwisko Funkcja
1. 

 KROHSE Marta                    

 Przewodnicząca RN 

2.

 ZIĘTKIEWICZ Teresa                

 Z-ca Przewodniczącej RN

3.

 GOGOLEWSKA Agnieszka         

 Sekretarz

4.

 BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew   

 Członek

5.

 CHRUŚCIEL Klaudia              

 Członek 

6.

 MYSZKO Marcin               

 Członek

7.

 NOWICKI Filip             

 Członek 

8.

 SIKORA-JANICKA Justyna               

 Członek 

9.

 WODZYŃSKI Waldemar       

 Członek 

Skład Komisji Statutowych Rady Nadzorczej

1. KOMISJA REWIZYJNA RN (aktualizacja 27.04.2023 r.)

Lp. 

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  NOWICKI Filip  Przewodniczący
2.  BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew   Członek
3.  CHRUŚCIEL Klaudia  Członek

 

2. KOMISJA TECHNICZNA RN

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.

 ZIĘTKIEWICZ Teresa

 Przewodnicząca 

2.

 GOGOLEWSKA Agnieszka

 Członek

3.

 MYSZKO Marcin

 Członek

4.

 WODZYŃSKI Waldemar

 Członek

 

3. KOMISJA SAMORZĄDOWA RN (aktualizacja 27.04.2023 r.)

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  SIKORA-JANICKA Justyna  Przewodnicząca
2.  CHRUŚCIEL Klaudia  Członek

 

komisje dodatkowe

1. KOMISJA ds. ZIELENI (powołana 30.01.2023 r.)

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  CHRUŚCIEL Klaudia  Przewodnicząca
2.  MYSZKO Marcin  Członek
3.  WODZYŃSKI Waldemar  Członek

 

2. KOMISJA STATUTOWA (powołana 28.03.2023 r.)

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  KROHSE Marta  Przewodnicząca
2.  GOGOLEWSKA  Agnieszka  Członek
3.  JASIŃSKA Małgorzata  Członek (KDM Gubinowska 4)
4.  CHMIELEWSKI Piotr  Członek (KDM Gubinowska 7)

 

3. KOMISJA ds. VEOLII i BES (powołana 28.03.2023 r.)

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.  BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew  Przewodniczący
2.  MYSZKO Marcin  Członek
3.  WODZYŃSKI Waldemar  Członek
4.  JASIŃSKA Małgorzata  Członek (KDM Gubinowska 4)
5.  CHMIELEWSKI Piotr  Członek (KDM Gubinowska 7)

O G Ł O S Z E N I E

Zarząd SM „Osiedle Wilanów” informuje, że na podstawie art. 28 Ustawy prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. z późn. zmianami, roboty budowlane w lokalach mieszkalnych należy zgłaszać do Spółdzielni celem określenia sposobu realizacji i wymaganych dokumentów.

Do wniosku o zamiarze wykonania określonych robót budowlanych należy dołączyć opis wykonywanych robót i szkic lokalu z planowanym zakresem prac.

Przypominamy, że:

·        wyburzenie części ścian nośnych lub ich naruszenie

·        wykonanie lub poszerzenie otworów w ścianach nośnych

·        przebudowanie instalacji gazowej

·        zmiana lokalizacji urządzeń gazowych

wymagają uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy

roboty polegające na:

·        wyburzeniu lub wykonaniu ścianek działowych

·        zamurowaniu lub wykonaniu nowych otworów w ściankach działowych

·        wykonaniu zabudowy loggii

·        wymiany instalacji gazowej bez zmiany jej przebiegu

wymagają dokonania zgłoszenia do Wydziału Architektury

W pisemnej odpowiedzi zostaną określone warunki realizacji w tym także ewentualna potrzeba uzyskania projektów budowlanych, pozwoleń lub innych dokumentów wystawionych przez odpowiednie jednostki administracyjne.

Na podstawie art. 62 Ustawy prawo budowlane po spełnieniu wskazanych wymogów i zrealizowaniu prac remontowych z zachowaniem warunków podanych przez Spółdzielnię, użytkownik lokalu każdorazowo jest zobowiązany zawiadomić Administrację o zakończeniu robót i dostarczyć wymagane dokumenty. Administracja dokonuje odbioru przeprowadzonych robót z oceną prawidłowości ich wykonania i spisuje protokół odbioru, który jest podstawą do odpowiednich zapisów w karcie lokalu oraz książce obiektu budowlanego.  

Warszawa , dnia 04.01.2022r. 


KOMUNIKAT – BEZPIECZEŃSTWO P.POŻ.

Szanowni Mieszkańcy,
Przypominamy, że zabrania się składowania materiałów palnych na klatkach schodowych i korytarzach - służących ewakuacji oraz przedmiotów, które mogą stanowić utrudnienie podczas ewentualnej akcji gaśniczej i ratunkowej.

W trosce o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców budynku prosimy o usunięcie zalegających rzeczy: mebli, wózków, rowerów i innych zagrażających przedmiotów z korytarzy, klatki schodowej, holi itd.

Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów

 

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl